Har noterat det. Läser dina och andras inlägg med knivskarp noggrannhet. Pallar själv inte med att dissa dessa zebror. Varför skulle de ha något emot oss liksom? Tänker mest att de inte hinner med i svängarna och har viss förståelse för det. Kan inte vara ett drömjobb, där man bara blir hatad av de flesta. Men de har nog rätt starka psyken, antar jag. Så fortsätt på den inslagna vägen du 🙂
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Har noterat det. Läser dina och andras inlägg med knivskarp noggrannhet. Pallar själv inte med att dissa dessa zebror. Varför skulle de ha något emot oss liksom? Tänker mest att de inte hinner med i svängarna och har viss förståelse för det. Kan inte vara ett drömjobb, där man bara blir hatad av de flesta. Men de har nog rätt starka psyken, antar jag. Så fortsätt på den inslagna vägen du 🙂