{297}: en ny take att visa spelare passar bättre in i vissa spelsätt, och att en viss spelartyp kan lida av ett visst strukturellt ramverk som kanske passar andra bättre? Nej
BoyceBoyceBoyce: exakt vad är det för kreativ frihet Dahlén behöver som han inte har idag? Spelar i en topplina. Får spela alla PP. Mot försvarsskickliga lag som Luleå så hamnar man ofta ute i sarghörnen, då behöver spelare som får betalt det där ”lilla extra” också plocka fram det lilla extra på isen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.