1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2412274

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
mikenomad: jag vill ändå vara lite ödmjuk, men att vi är ett av finallaget är inte alls omöjligt. Långt därifrån. 60/40 till vår favör, oavsett motstånd. Vi har den överlägset bästa 5an i serien. Och då är dom inte varm i kläderna än heller. Nä, vi blir svårslagna. Brynäs tror jag kommer falla igenom som en gråsten likt ifjol. Dom har inte manskapet helt enkelt. Och den i särklass sämsta supporten. Jävlar vilken tråkig hemmapublik.!
Brynäs och Oskars gör upp där nere. Och där går nog Oskar vinnande ur kampen.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-11-24
{9386}: kallar du det ödmjuk eller driver du med oss? Spelar vi kvartsfinal så är jag överlycklig, semifinal = extatic och final = kalsongskott.
SM-GULD = 🤯🤯🤯

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.