Hemma efter att ha utkrävt 3 enkla poäng nere i Oskarshamn! Även första gången jag personligen blivit skriken på och kallad fuskare på vägen ut ur en hockey”arena”.
Vilken enkel seger, vilka intellektuellt avvikande hemmasupportrar och vilket lag vi har!
Riv det där skjulet som Oskars IK spelar pojklagshockey i och skicka upp MoDorövarna i SHL så att vi får lite derby mellan homo sapiens-klubbar istället.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vilken enkel seger, vilka intellektuellt avvikande hemmasupportrar och vilket lag vi har!
Riv det där skjulet som Oskars IK spelar pojklagshockey i och skicka upp MoDorövarna i SHL så att vi får lite derby mellan homo sapiens-klubbar istället.