1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2414720

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Ros hoppas på Timrå i toppen eftersom han inte tycker Växjö och Skellefteå är särskilt sexiga. Så inträffade det man trodde var fullständigt osannolikt: Ros säger nåt jag inte har en enda invändning mot

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Såg matchen mot Oskarshamn igen och har ett par kommentarer.

JJ och Petterson, Dahlén, Lander, Wedin, Hanzl i all ära, men vad bra Walli, Hartmann, Pääjärvi, Alvares och Hallonet var. Dom tröttar ut motståndarna med sitt tunga spel. Och Hallonet ser ju otroligt pigg ut!

Med det här laget är vi på väg upp i tabellen.

Sen:
Jävligt trist med 2 knätacklingar. Tänk om Dahlén hade skadats på samma sätt som Little i LHC, fyfan vad illa det hade varit. Nä ingen förtjänar trasiga knän. Hoppas Frölunda får rejält med pisk på torsdag och att Little kommer tillbaka till hockeyn igen.
Borgman borde bli avstängd lika länge som Broc är borta.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Visst var Ros inne på att Timrå engagerar med? Nu kunde jag inte hålla med mer, av uppenbara anledningar. Men vilka lag skulle man ha i botten när det gäller att väcka känslor?

Utan att ta hänsyn till de lag jag faktiskt ogillar mest, måste jag nog säga Brynäs, Växjö, Örebro och Malmö. Luleå är där och fingrar med. Det är något med dessa lag som känns så otroligt ”meh”. Två av dem kommer nog alltid kännas så. Andra pga truppen tror jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer