Såg matchen mot Oskarshamn igen och har ett par kommentarer.
JJ och Petterson, Dahlén, Lander, Wedin, Hanzl i all ära, men vad bra Walli, Hartmann, Pääjärvi, Alvares och Hallonet var. Dom tröttar ut motståndarna med sitt tunga spel. Och Hallonet ser ju otroligt pigg ut!
Med det här laget är vi på väg upp i tabellen.
Sen: Jävligt trist med 2 knätacklingar. Tänk om Dahlén hade skadats på samma sätt som Little i LHC, fyfan vad illa det hade varit. Nä ingen förtjänar trasiga knän. Hoppas Frölunda får rejält med pisk på torsdag och att Little kommer tillbaka till hockeyn igen. Borgman borde bli avstängd lika länge som Broc är borta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
JJ och Petterson, Dahlén, Lander, Wedin, Hanzl i all ära, men vad bra Walli, Hartmann, Pääjärvi, Alvares och Hallonet var. Dom tröttar ut motståndarna med sitt tunga spel. Och Hallonet ser ju otroligt pigg ut!
Med det här laget är vi på väg upp i tabellen.
Sen:
Jävligt trist med 2 knätacklingar. Tänk om Dahlén hade skadats på samma sätt som Little i LHC, fyfan vad illa det hade varit. Nä ingen förtjänar trasiga knän. Hoppas Frölunda får rejält med pisk på torsdag och att Little kommer tillbaka till hockeyn igen.
Borgman borde bli avstängd lika länge som Broc är borta.