1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2414778

Sv: Apropå nånting...
Tårtan: Jag väljer att inte gilla ditt inlägg, vilket väl kanske är det lättaste att visa att man håller med eller förstår vad som skrivs här. Det blir ett ok istället. Tragiskt för honom (och klubben) om detta stämmer. Och man blir ju så JÄVLA mörkrädd för hur hårfin lite det är som skiljer till att katastrofen är ett faktum i den här sporten. Giv mig styrka, eller något! 🙈

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Förlust på 7 matcher (Brynäs ot) 2 Skellefteå, 2 Växjö, 1 Färjestad och 1 Leksand (Timrå var bättre)

Växjö, Skellefteå och Färjestad brukar nästan inte passa oss ändå.
Jag tror verkligen Timrå kommer plocka ganska många poäng. Och imorgon kör vi på 3/3 seger och åker hem.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer