Förlust på 7 matcher (Brynäs ot) 2 Skellefteå, 2 Växjö, 1 Färjestad och 1 Leksand (Timrå var bättre)
Växjö, Skellefteå och Färjestad brukar nästan inte passa oss ändå. Jag tror verkligen Timrå kommer plocka ganska många poäng. Och imorgon kör vi på 3/3 seger och åker hem.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Växjö, Skellefteå och Färjestad brukar nästan inte passa oss ändå.
Jag tror verkligen Timrå kommer plocka ganska många poäng. Och imorgon kör vi på 3/3 seger och åker hem.