Meduza: HV hade enbart flyt att de norpade en poäng av oss senast. Hade deras spelare bara varit hederliga nog att hålla i klubban istället för släppa den som en het sten varje gång en närkamp uppstod hade de inte gjort alla deras mål i PP 😊 Bägge lagen har blivit bättre sen dess, men Timrå leder även där. Goda förhoppningar för kvällen, så länge zebrorna sköter sitt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer