Charlie2: 9p av 9 i bortaturnen grymt starkt! Vi är just nu ett av de bästa lagen i SHL, vi ligger 3a just nu om jag inte sett fel. Själv tycker jag detta är det bästa timrålaget genom tiderna.
Hoppas skadorna vi fick inte är allvarliga. Vi behöver alla på plan för att fortsätta att vinna.
Det måste bara bli fullsatt på torsdag i toppmatchen mot Frölunda.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas skadorna vi fick inte är allvarliga. Vi behöver alla på plan för att fortsätta att vinna.
Det måste bara bli fullsatt på torsdag i toppmatchen mot Frölunda.