{297}: Första perioden tycker jag var riktigt bra. Då har vi även mycket tid i deras zon och dominerar spelmässigt. Sen tappar vi en hel del i andra och tredje vilket var lite av en besvikelse. Men i det hela en solid insats.
Labban: det där 5-3 boxplayet kom väldigt olägligt, vi hittade inte riktigt tillbaka till vårt spel på offensiv planhalva efter det. Å andra sidan, vem behöver offensivt spel när man leder med 3-0 och har en defensiv som är absolut toppklass?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.