1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2415720

Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
{297}: Första perioden tycker jag var riktigt bra. Då har vi även mycket tid i deras zon och dominerar spelmässigt. Sen tappar vi en hel del i andra och tredje vilket var lite av en besvikelse. Men i det hela en solid insats.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Labban: skönt ändå med en bra första period och inte lämna en massa handikapp i början av matcherna.

Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Labban: det där 5-3 boxplayet kom väldigt olägligt, vi hittade inte riktigt tillbaka till vårt spel på offensiv planhalva efter det. Å andra sidan, vem behöver offensivt spel när man leder med 3-0 och har en defensiv som är absolut toppklass?

Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Labban: målskillnad 14 - 4, 3 sista bortamatcherna!❤️🤍❤️

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.