{9682}: Hockeylivet gör inte ont i Övik heller misstänker jag. Surströmmingslänet mår gott, se till att förvalta seriesegern i vår på bästa sätt så visar vi återigen Sverige hur riktiga hockeyderbyn ser ut
mikenomad: Tror faktiskt att ni kan ta guldet. Ser likheter med MoDo 07. Kanonmålvakt och bra centrar samt målskyttar. Bra bredd på backarna samt en lojal hemmavävd sammanhållning som kan nå långt. Bra satsning hursomhelst!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.