Olli Hahl: Enda anledningen han skulle lämna under säsong är väl om Kapanen fått nys på en oerhört bra back. Blomqvist kanske känner att han inte behövs hos oss längre också.
DenRöda: 1. Är Blomqvist verkligen intresserad av Brynäs? Känns som att han var ruskigt besviken när han blev dumpad senast. 2. Är det verkligen Blomqvist som Brynäs behöver just nu eller till kommande säsong? De saknar väl minst 1 spetskedja. Bredd har de i överflöd. 3.Varför skulle Timrå släppa Blomqvist? Med 14 fwds är det väl knappast för många?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.