DenRöda: Aha ok. Fick du specifiktt att det var en back på g? Hade för mig att du skrev att du var osäker på om det handlade om en förlängning eller nyförvärv? Kanske jag som missförstod bara. 🙂
Sputnik: Det är inget specifikt. Jag tolkade det lite som att det kan hända något i truppen. Och att en back ska in är prio 1. Det har det varit sedan Augusti. Personen jag pratade med vet att jag inte kan hålla käft och det är sedan gammalt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.