Labban: Största temposkillnaden på hela säsongen. Vi är typ 2 eller 3 på puck. Ser ut som vi spelade match igår och åkt buss 8 timmar innan nedsläpp, typ. Glöm den här matchen och ladda om inför nästa.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi är typ 2 eller 3 på puck. Ser ut som vi spelade match igår och åkt buss 8 timmar innan nedsläpp, typ.
Glöm den här matchen och ladda om inför nästa.