1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2419028

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
Kulltorp: tycker JJ har varit grym, han har hållit oss kvar i matchen. Tycker inte att man ska skämmas för en uddamålsförlust mot regerande mästarna, det som är lite surt är att vi förlorar ALLA matcher mot dom. Våra två första kedjor håller bra klass men sen är det tunt, en sån som Hartmann, Erik Andersson, Lundin osv. räcker inte till på den här nivån.

Vi blir nermalda, det finns ingen ork kvar i timråspelarna. Bara att ta nya tag.

HOPPSAN!!

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
{297}: Känns som en klassisk tillknäppt slutspelsmatch. Det här är väl ändå en lärpeng?

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-12-03
{297}: Erik Andersson???

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.