1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2421902

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
roger_sundsvall: Brynäs är bra och Linbäck har sett tät ut... än så länge och laget mår nog bra av att deras "Lander" är tillbaka.
Vi släpper till lite för mycket chanser. Mer i en period mot Brynäs på en perre än sex perrar mot Lulä o Frölunda.
I ärlighetens namn har vi haft lite mer stolpe in än stolpe ut hittills denna säsong så vi får leva med lite motstuds också.

+ Våra backvänner från Österbotten har varit rigtigt heta och inte minst Lytte har själv skapat 3-4 jättelägen genom arg vältajmat läsa av BIF-uppspel.
- Totalförsvaret o Sheriffen kan bättre
- Våra tunga checkingpjäser har inte kommit igång,
t ex har Pääjärvi, Walli, Wedda varit osynliga hittils.

Tuff utmaning att vända detta, men det kan gå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.