1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2422676

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
{297}: Ja, det var en av de blekare insatserna jag sett Timrå göra på länge. Viljan verkade nästan inte finnas där, i vilket fall var det sega ben och hjärnor. Det var en skam som flera andra skriver. Om de inte rycker upp sig ett par klasser så förlorar vi imorgon också mot Leksand så enkelt är det. Jag tycker att laget är skyldig att göra allt för att vinna imorgon och ge 110% inför hemmapubliken som annars kan börja misströsta och inte gå på matcher,. Iaf medgångssupportrar. Dessutom om vi får ett par förluster till så är vi farligt nära kvalstrecken och det vill vi inte

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Zäta75: Mm, det kändes som att vilan satte sig lite för djupt i spelarna. Man hamnade lite ur Zonen så att säga. Hoppas Ante får in dem dit igen snarast.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.