Gick ju ganska snabbt där i slutet igår. Har en infektion i kroppen och är allmänt seg. Fan heller att jag hann reagera och stänga av skiten. Men gjorde det naturligtvis direkt när man konstaterade att pucken var inne. Tjänar inget till att kolla i efterhand. Blir bara besviken två gånger om då, eftersom man redan känt på sig vad som kommer att hända.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Gick ju ganska snabbt där i slutet igår. Har en infektion i kroppen och är allmänt seg. Fan heller att jag hann reagera och stänga av skiten. Men gjorde det naturligtvis direkt när man konstaterade att pucken var inne. Tjänar inget till att kolla i efterhand. Blir bara besviken två gånger om då, eftersom man redan känt på sig vad som kommer att hända.