The great one: Vår offensiva dpets och centersida är Guldvinnarduglig. Det är backsidan som egentligen både saknar bredd och djup. Med det sagt så har Ante fått ut vääldigt mycket av vårbacksida och satt ett rejält och solitt defensivt grundspel. Men håller med Jimmy Hamrin i senaste domustrappanpodden, vår backsida är inte tillräckligt spetsig för att kunna utamana på riktigt i ett eventuellt slutspel.vi saknar en riktig offensivt bärande härförare på backsidan.
Får vi behålla våra hemvändare även nästa säsong så blir det intressant på riktigt att se vad Kapanen får ihop på backsidan då de flesta kontrakt på backarna löper ut och han kan sätta sin prägel.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.