{297}: I sådana här matcher funkar inte Dahlen eller Pettersson särskilt bra eftersom båda slutar åka skridskor när de är markerade/upphakade. Då blir Lander väldigt ensam.
bar mofftak: Så ska jag också göra, jag ska kräva mångmiljonlön och sen gå till chefen och säga att jag bara kan prestera under väldigt speciella förutsättningar.
Nääääää vi har betalt Dahlén för att prestera i varje match. EP också. Dom borde skämmas. Vad du säger är att vi har köpt ett par lamborghinis som inte funkar i vinterväder? Pengaförstörelse på hög nivå om det är så.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer