1.a period godkänd skulle gjort 2,3 noll bekväma ser likheten som mot Brynäs ger bort en match igen Onödigt alvarez glimrade till ➡️(inte en enda timrå spelare som kommer upp till sin nivå idag) kopia på förra matchen
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
skulle gjort 2,3 noll
bekväma
ser likheten som mot Brynäs
ger bort en match igen
Onödigt
alvarez glimrade till
➡️(inte en enda timrå spelare
som kommer upp till sin nivå idag)
kopia på förra matchen