Sputnik: Vet inte om det är pengarna det ligger i. Alla sportchefer i ligan säger väl mer eller mindre att det är helt dött på marknaden för spelare som är mer än dussinlirare.
Bee: Kapanen har väl smått hintat om att börsen inte är jättestor och att det inte är en toppback vi är ute efter. Även om jag själv anser att det just är en toppback vi är i stort behov av, som kan lyfta många minuter.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer