1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2423528

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Bee: ”Det går fort i hockey”. Nyss var vi bästa Timrå någonsin (enligt mig själv) men idag känns det inte lika muntert. 3 torsk är väl inte hela världen i och för sig, vi ska klara kontraktet, inte mer. Vi har inte laget för det.

Idag känns det som att det var ganska korkat att skriva 2 år med Lyytinen. Det känns som Svensson borde få slita ganska hårt för att gå in på 6 backar i ett mittenlag. Det känns som att det är dags för Dahlén att fucking vakna och börja leverera utifrån hans lönekuvert. Hjälp han på traven ante genom att sätta EP i en tredjelina och ge förtroende till dom som sliter för sin plats i laget istället.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer