thorwald: Om Pääjärvi placerat sin prime, var placerar du Pettersson då? Den ene kostar växelpengar och harvar i tredjelinan, den andra står och bara tar upp plats i alla PP och förstalinan.
{297}: Hur vet du att han kostar "växelpengar"? Tror nog han har helt ok kontrakt. Det är mer att de pengarna hade vi behövt till en back, vilket är smärtsamt uppenbart idag. Pettersson är ändå näst bäste poängmakare och är inte särskilt orolig där, han kommer producera. Men både han och Dahlén är lite bräckliga och glömmer bort hur de ska spela för att vara framgångsrika.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer