Sputnik: Sen kan man fundera varför vi inte låter Juniorer få chansen på riktigt, speciellt när vi är tunna och rätt slutkörda på backsidan. Om vi inte gör det i detta läge, när kommer vi nånsin börja lyfta fram juniorer? Det finns trots allt en stabil stomme av ledare i laget som kan ge rätt förutsättningar och ett tabelläge som gör att vi borde våga bredda med juniorer underifrån.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer