TD: håller inte alls med. Tycker dagens match hade samma karaktär som många matcher ifjol, vi börjar helt ok men luften går helt ur oss när motståndarna gör några på tok för enkla mål och matchen är slut tidigt.
I slutänden tycker jag att den största besvikelsen är att såna här matcher sker på hemmaplan. Om det är tillfällighet eller nåt annat skiter jag i, snart sviker väl publiken också.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I slutänden tycker jag att den största besvikelsen är att såna här matcher sker på hemmaplan. Om det är tillfällighet eller nåt annat skiter jag i, snart sviker väl publiken också.