+ 7
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Kunde väl låtit ungefär så här:
- Jag ber om ursäkt! Jag skäms! Det finns inget försvar till mitt agerande. Möjligen en krystad förklaring.
- Jag var ilsken och upprörd på domarna efter första perioden då jag tyckte domarna ignorerade flera leksandsutvisningar. I frustrationen över våra missade chansen rann bägaren över och i stridens hetta kom den här korkade filmningen.
Naturligtvis inte ok. Jag ber alla om ursäkt. Leksingar, Timrå och alla andra hockeyälskare.
Jag skäms och har lärt mig läxan. Förlåt!
Jag accepterar eventuell avstängning och böter. Dessutom skänker jag några tusenlappar till typ xxxxx som plåster på såren.
Timrå IK ska givetvis stå upp för att stoppa filmningar och förstärkningar i hockeyn!
Jag tar mitt ansvar och skäms.
Någon som vet vad Hartmann gör?