DJ Hemp: Det är väl högst aktuellt att diskutera det då domen för filmningen kom idag. Pratas det om filmningen på torsdag kan jag förstå att du vill gå vidare med det.
Fattar att det är aktuellt nu. Blir bara lite less när i princip alla hackar på en av våra egna, nyttiga, spelare. Så enkelriktat liksom. Om utvisningen hade lett till ett 2-0-mål, så att vi eventuellt vunnit matchen, hade det kanske inte låtit likadant. Själv vill jag att Timrå vinner till vilket pris som helst och alla lag kör ju med sina tjuvtricks i tid och otid. Kommer nog inte att pratas om filmningen på torsdag, så det oroar jag mig inte för.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer