Klart att det ska närma sig personangrepp bara för att man har olika åsikter. Oftast blir det ju så när argumenten börjar tryta. Att hela tiden dra in fotbollen i det hela och vilja smutsa ner den dessutom. Nej, då blir det för lågt. Har sett fyra brutalt spännande VM-kvartsfinaler i helgen. Ser fram emot semifinalerna tisdag-onsdag och sedan väntar Rögle på torsdag. Känns helt okej med det.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Klart att det ska närma sig personangrepp bara för att man har olika åsikter. Oftast blir det ju så när argumenten börjar tryta. Att hela tiden dra in fotbollen i det hela och vilja smutsa ner den dessutom. Nej, då blir det för lågt. Har sett fyra brutalt spännande VM-kvartsfinaler i helgen. Ser fram emot semifinalerna tisdag-onsdag och sedan väntar Rögle på torsdag. Känns helt okej med det.