Du vet att det finns anledningar varför folk blir avstängd och får böter va? För att det inte är enligt lagen i ishockey att använda sig av det. Nu sitter du ju bara och provocerar och smör på extra på mackan och ställer dig emot strömmen bara för att.
Det förstör ishockeyn, men du förstår ju inte helheten i det, du tänker ju bara en situation i taget om "Mitt lag tjänar på det" Så jävla trångsynt så det finns inte.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du vet att det finns anledningar varför folk blir avstängd och får böter va? För att det inte är enligt lagen i ishockey att använda sig av det. Nu sitter du ju bara och provocerar och smör på extra på mackan och ställer dig emot strömmen bara för att.
Det förstör ishockeyn, men du förstår ju inte helheten i det, du tänker ju bara en situation i taget om "Mitt lag tjänar på det" Så jävla trångsynt så det finns inte.