{297}: Vi måste stävja allt som har med fusk och förstärkningar att göra, se hur fotbollen ser ut nu. Har slutat helt att se på fotboll. Orkar inte att se hur en sån fantastisk sport har blivit så förstörd. :(
Nu har Hartmann fått sitt straff , vilket är böter i detta fall . Om nu Timrå vill bänka honom för '' bristande moral" eller liknande är det väl upp till dom . Shinimin tex har ju filmat 118 ggr och alltid spelat matchen efteråt. Kanske bättre att bara gå vidare ....
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer