1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2425946

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Sputnik: Av de matcher jag sett där vi blivit uppätna, så kan den här inte ens vara topp 100! Men vi kanske har olika syn på på just begreppet ”uppätna”. Rögle snurrar fast lite mer effektivt än oss. Vi går på snabba avslut, vilket kanske inte är helt fel i teorin men har blivit helt fel i praktiken.

Med det sagt tycker jag inte att det är en bra period av Timrå. Dock mer en 0-0 period egentligen.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
{9908}: Om vi inte blir uppätna nu, vad kallar vi det annars för? 😅

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
{9908}: Sätt in Walli eller Hartmann istället för Alvarez i 1a. Allt annat vore ett tjänstefel

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.