1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2426092

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Kan verkligen inte minnas en match där resultatet inte alls speglar matchbilden like mycket som i denna.

Bara kasta in handuken, spelar Abbot på Eurojackpot imorgon så vinner han med 100% chans.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
vonDöbeln: Timrås som är näst bäst i defensiven i SHL i antelet insläppta mål blir utspelade och släpper in 4 mål på en period. Det går inte att skylla bara på Rautio och att vi har Melander som back och Pettersson borta. Det är en jävla dålig inställning och den har framförallt Lander och Ante ansvar för. Utskällning och vaska om i kedjorna är det minsta man kan kräva nu. Vill inte se en fortsatt förnedring. Det lär inte komma många på nästa hemmamatch när man skämmer ut sig såhär.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Rautio får ta på sig 2mål
Tycker synd om J.J
behöva stå bakom ett försvar av yra höns
rögle vs j.j
Tragiskt
totalt haveri deluxe

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.