1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2426125

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
erathoo: Möjligen blev backarna slutkörda någon gång mot Brynäs. För innan det klarade vi oss utan Strömberg helt ok, bla 5-0 mot Frölunda. Nä vete fan, känns mer som forwards släpper till för mycket bakåt de senaste matcherna. Vi ligger på hårt framåt och är desperata att göra mål och saknar det tålamod och hårda jobb som gjort oss framgångsrika hittills. Säger inte att backarna är bra, men det finns fler faktorer än bara dem, och tror snarare det är en konsekvens av vårat naiva spel som gör att vi tappar koncentrationen i matcherna.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-12-15
Labban: Hur man än vrider och vänder på LaLeggias dåliga defensiv, så tappade vi trots allt en offensiv dimension . Lyytinen stärkte upp defensiven, helt klart, men vi behöver få in en offensiv dynamo i min bok ändå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.