Labban: Bygget av sittplatsdelen på södra läktaren sabbade väl 6000-nivån. Men man ska ju inte bygga bara för att man nu eventuellt möter Modo ett par ggr extra under grundserien.
Rip Kirby: Nä självklart inte. Det ska ju vara ekonomiskt motiverat ifall man gör någon förändring. Att bygga en helt ny arena ser jag som uteslutet. Arenan är helt duglig för SHL. Vad jag vet har vi bara haft två utsålda matcher denna säsong, hemmapremiären mot Linköping och hemma mot Skellefteå. Sen några 5500-5600 mot Leksand och Växjö bland annat. Dock har vi haft få hemmamatcher också, så blir nog fler utsålda till våren. Men för att det ska finnas ekonomi i det måste nog fler vara utsålda.
Hade det varit som för Luleå utsålt nästan varje match hade det varit mer motiverat.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.