1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2429912

Sv: Apropå nånting...
falconuggla: undrar verkligen om laget tränat nånting sedan 19e december. :) jag skulle inte förvåna mig om alla hoppar in i bussen och bara åker rakt mot Leksand. :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9829}: "... och så låg de där i skiten och krälade efter 6 dagar där de endast druckit starkglögg bryggt på tallkottar, knaprat valnötter och inmundigat enstaka tomtegrötsslevar och inte kört ett vettigt träningspass. MEN på den 7e dagen reste de sig som en man, snörde på sig lädren, fattade stickorna, släppte sargen och virvlade fram på isen så att motståndarna såg ut som en bunt förrvirrade masar. En yster isdans där en leende puck ständigt fick plockas ut från garnet bakom motståndarvakten..."

Texten hämtad från "En modern vintersaga" av Charles Berglund

Sv: Apropå nånting...
{9829}: Då bli dä somm mot Röggle!!
Ståpizk!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.