På tal om mvtränare. I Brynäsboken är det nu hels havet stormar, bl a vad gäller Vevilainen, Lindbäck, Karhunen och Håkansson och deras mer eller mindre eminenta framträdanden. Brynäs mvtränare Honken jobbar halvtid, och är inte med pä bortamatcher. Timrås mvtränare Zajkowski hör man inget från, och JJ går från klarhet till klarhet. Vet någon hur upplägget är i Timrå? Zajkowski torde göra ett bra jobb?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer