LaLeggia spelade drygt 8 minuter i går i HV's match mot SAIK. Har verkligheren kommit i kapp den gode LL? Passar inte hans spelstil som back i ett bottengäng? Frågar åt Nubben...
Nisse på Mon or: ser ganska många HV-supportrar i sociala medier som ifrågasätter LaLeggias defensiva egenskaper och uttrycker förståelse för varför vi släppte honom. Kapanen och Timrå framstår som klara vinnare i den affären tycker jag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.