1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2437371

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-01-03
Bragd-Birger: Ja det har blivit ett jävla vändande och vridande på stenar de senaste säsongerna för den gode Nubben. Hos oss var det mest frustration över uteblivet handlande under säsong och ständiga kommentarer om att "Vi har det lag vi har" och "Supportrarna ska inte förvänta sig nån frälsare". Det förväxlades med handlingsförlamning och insinuationer om skedning med vissa spelare. Men vi kan nog konstatera att anledningen stavades ekonomi. För när han ges resurser så sitter han sannerligen inte fast och så här i efterhand kanske vi ska vara tacksamma över att han inte gavs samma möjligheter här.

Men med det sagt, tack för allt Nubben! För Timrå har du varit ovärderlig

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.