Bragd-Birger: Precis! Tycker han ska ha lärt sig iaf från förra året med Timrå att steget upp från att vara bärande spelare i allsvenska till att vara stabil i shl är mkt större än vad man tror. Sedan går han och gör precis samma sak igen fast med hv och sedan samma usla svar när han blir intervjuad.
Ja att hans tid i Timrå är förbi det tror jag de flesta av oss tycker. Men evig legend, har stor tacksamhet för hans arbete.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker han ska ha lärt sig iaf från förra året med Timrå att steget upp från att vara bärande spelare i allsvenska till att vara stabil i shl är mkt större än vad man tror. Sedan går han och gör precis samma sak igen fast med hv och sedan samma usla svar när han blir intervjuad.
Ja att hans tid i Timrå är förbi det tror jag de flesta av oss tycker.
Men evig legend, har stor tacksamhet för hans arbete.