Sputnik: visst förstår du att lönen till stor del baseras på tidigare prestationer? Skulle inte säga att 140k i månaden är speciellt dyrt sett till vad han har presenterat innan, ålder och med tanke på att vi var nykomlingar. Det är ju bara strax över snittlönen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Skulle inte säga att 140k i månaden är speciellt dyrt sett till vad han har presenterat innan, ålder och med tanke på att vi var nykomlingar. Det är ju bara strax över snittlönen.