Jaha? Varför gör man då inte mål på alla PP chanser man fick? Varför gör Tjeckerna mål på deras få chanser medans Sverige missar alla sina? Varför spelar man på 1-0 istället för att utöka för att säkra en seger?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jaha? Varför gör man då inte mål på alla PP chanser man fick? Varför gör Tjeckerna mål på deras få chanser medans Sverige missar alla sina? Varför spelar man på 1-0 istället för att utöka för att säkra en seger?