Erol Ateceae: Erol Ateceae: Jag tänker mig en SHL-klausul på denna grabb. Stämmer in på Kapanens beskrivning av vad han letar. Nån som offrar allt för laget. Träningsfreak. Dessutom fungerar han bra på alla kanter samt mitten.
DenRöda: Laget han representerar ligger etta i tabellen och han har en lång historia med just den föreningen. Ser det som väldigt osannolikt i "februarifönstret".
Men om det blir så, då kommer jag backa när jag möts av fakta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.