Zäta75: Ska man se fotboll istället kanske? Jag fattar inte hur Svensson ska kunna veta att motståndaren ska borra ner huvudet precis när tacklingen kommer? Ska man ta höjd för det kan man ju inte tackla någonsin.
Woody Jokinen: Per Svensson är först på pucken sen skiter han i pucken och går på tackling för att han inte vill vara först in i situationen. Dom hade lika gärna kunna ta ut honom för interference. Det är fegt!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.