Villervalla: Kan ju glömma topp6 allafall. Spela så här jävla sjukt svagt på hemmaplan är en skam mot publiken. Ring Rattie snabbt som fan, han hittade målet allafall.
{9386}: Topp 6? Få se nu. Vi kan inte spela mot Skellefteå, vi kan inte spela mot Färjestad, vi kan inte spela mot Växjö och sen kan vi inte heller spela mot Brynäs och uppenbarligen blir vi även pissade på av Rögle. Nä, topp 6 känns inte hållbart 😅
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.