1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2444617

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Godkänt till Erixon, Hartmann och framför allt Walli. Resten kraftigt underkänt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Calle Clang!

Vilken jävla kung!

- vi hade bestämt oss när vi satte oss på planet, att vi skull ta den här matchen och ta in poäng på Timrå i tabellen.

Kul att se ändå att det är en tävling det här och att man vill kriga om platser i tabellen.

När timråspelarna åkte till Sörberge idag fifilurades det sannolikt på vad det var för mat i restaurangen på fredag.

När man åkte ut på isen vid introt så låg tankarna nog på vad som kunde tänkas kolla på i bussen till Skellefteå.

Stort av Timrå att inte bjuda på en intervju efter matchen heller.

Riktiga ärslen denna match!

Fort hem till kvällsmackan och Netflix och fortsätta med sitt torsdags mys!


Jävla tofflor!

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Laken: Vinner vi? Stängde av vid 0-4...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.