1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2444817

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Rip Kirby: Möjligtvis att det är så, men då är det ju ännu mer obegripligt att man förlänger flera år med Svensson, om man vill spela en hockey som han inte klarar av. Måste blivit en miss i kommunikationen mellan Ante och Kapanen då kanske🙄

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{7043}: Tror Svensson är en karaktärsförlängning. Han visar gott gry, trivs bra med familjen här osv. Fast ja lite oroande är det hur han inte hänger med, det kan straffa sig i längden. Erixon har gjort motsatt resa och är tillsammans med Lyytinen vår bästa back. Förra säsongen när det var ostrukturerat spel gick han bort sig rätt ofta osv. Men nu med lite mer uppstyrt försvarspel börjar man inse varför han spelat i Växjö och tagit SM-guld med dem osv. Honom hoppas jag vi får sign av snart.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
{7043}: Men som jag skrev tidigare. Helt övertygad att man kommer lösa det kontraktet ömsesidigt om man märker att det inte håller.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.