1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2444880

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2023-01-12
Tonymontana: och en till sak innan jag lägger mig, förlåt för raid men är måttligt less. Vad ser Timrå hos Edfelt som jag inte gör? Varför stressa in han i ett tempo han inte klarar av, tror både Noel och Timrå kommer förlora på detta i längden. Skicka han till allsvenskan eller något(jag införstådd att vi har backbrist) men helt seriöst detta är en kille som inte har platsat i juniorlandslagen i sin ålder, vafan ska han upp i SHL och gö? Förlåt, men jag har svårt för han på isen. Så extremt valpig. Jag hoppas han skickas någonstans för utveckling när Strömberg och lyttinen är tillbaka.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.