Zäta75: "Ska det bli 4:E raka förlusten imorgon. Allt talar för det. Sedan blir det en måstematch s.k 6-poängsmatch mot Örebro hemma på torsdag"
Tror inte vi har mkt att hämta mot SAIK och två faktorer jag inte gillar med den där Örebro matchen är: 1 vi suger hemma 2 det är för många dagar mellan Lördag och Torsdag - och alla vet att vi suger när det blir för många dagar mellan matcherna.
Dvs samma förutsättningar som gjorde att vi svarade för en usel insats mot Rögle igår
Nä nu måste jag stämpla ut, åka hem och hälla upp en Arran single malt och skölja ner med några Staro så jag rycker upp mig lite
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tror inte vi har mkt att hämta mot SAIK och två faktorer jag inte gillar med den där Örebro matchen är:
1 vi suger hemma
2 det är för många dagar mellan Lördag och Torsdag - och alla vet att vi suger när det blir för många dagar mellan matcherna.
Dvs samma förutsättningar som gjorde att vi svarade för en usel insats mot Rögle igår
Nä nu måste jag stämpla ut, åka hem och hälla upp en Arran single malt och skölja ner med några Staro så jag rycker upp mig lite